Vés al contingut principal

El llibre 'Pràctica no laboral i treball: distinció, protecció social i responsabilitats' es presentarà a la UAB

28 nov. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Escrit pel professor Ángel Giménez Ricart, ha estat finançat pel Servei d'Ocupabilitat i editat pel Servei de Publicacions. La presentació serà el 12 de desembre, a les 12.00 h, a la sala d'actes de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia.
llibres i ulleres
El llibre Pràctica no laboral i treball: distinció, protecció social i responsabilitats vol ser un recurs d'ajuda per al professorat, el personal administratiu i les persones tutores externes que faciliten aquest tipus de pràctiques a l'alumnat.

L'acte serà presentat per Sara Moreno, vicerectora d'Alumnat i d'Ocupabilitat de la UAB, i comptarà amb la presència de l'autor, Ángel Giménez Ricart, que hi pronunciarà una conferència titulada Prácticas no laborales: ¿una reforma necesaria? A continuació, s'obrirà un debat conduit per Carme Ruiz Bueno.

Tal com apunta el llibre, la realització de pràctiques externes ajuda l'alumnat a fer el salt de la vida acadèmica a la vida professional, i serveix per a adquirir experiència dins del mercat laboral, orientar-se professionalment i desenvolupar el sentit de responsabilitat dins d'una organització.

L'acte de presentació se celebrarà el proper 12 de desembre, dijous, a les 12.00 h a la sala d'actes de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia.

En finalitzar la presentació es regalarà un exemplar del llibre a les persones assistents.

Dins de