Vés al contingut principal

El grup “In Crescendo” farà un concert a la UAB

19 maig 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El grup vocal “In Crescendo” està format per joves d’entre 17 i 25 anys amb un repertori d’allò més variat. Tot i la seva formació coral clàssica els joves cantants també interpreten cançons de caire més modern.
InCrescendo
El proper 23 de maig, a les 14 h, la Sala de Teatre de la UAB acollirà l’actuació del grup vocal “In Crescendo”. Aquesta formació es va donar a conèixer a la segona edició del programa de TV3 Oh Happy Day! i en van resultat guanyadors.

Des del seu triomf televisiu han fet gira per grans ciutats europees i han tret a la venda el seu primer disc titulat "Som In Crescendo".

In Crescendo està format per joves d’entre 17 i 25 anys que tenen un repertori molt variat tot i la seva formació de caire més clàssica. Els joves components de la coral interpreten tant cançons clàssiques com modernes, afegint-hi un toc de creativitat i innovació.

Dins de