Vés al contingut principal

El director de l'Agència de Residus de Catalunya parla d'economia circular

02 maig 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'economia circular vol fomentar una gestió dels recursos inspirada en el comportament de la natura. Josep Maria Tost, director de l'Agència de Residus de Catalunya, oferirà una xerrada sobre el tema el 4 de maig. L'acte està organitzat pel Programa Universitat Empresa.
Josep Maria Tost
Foto: @josepmariatost.
Josep Maria Tost, director de l'Agència de Residus de Catalunya, pronunciarà la conferència "Economia circular a Catalunya" el proper 4 de maig, a les 12 h, a l'Hotel Campus. Aquest acte està organitzat pel Programa Universitat Empresa de la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB.

L'objectiu general de l'Agència de Residus de Catalunya, com a empresa pública adscrita al Departament Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, és aconseguir millorar la qualitat de vida dels ciutadans l'àmbit de la prevenció i la gestió dels residus. En aquest sentit, juga un paper determinant el concepte d'economia circular, una filosofia d'organització de sistemes inspirada en els èssers vius que vol transformar el model d'economia linial (produir, usar i llençar) en un model circular a imatge del que passa a la natura.

Tost està diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Rovira i Virgili i titulat en Màster en Direcció Pública per ESADE. És també alcalde de Riudecanyes i ha ocupat diverses responsabilitats al Consell Comarcal del Baix Camp, a la Diputació de Tarragona i a altres entitats municipalistes. Actualment, presideix l'Associació de les Ciutats i les Regions per al Reciclatge i la Gestió Sostenible dels Recursos (ACR+), amb seu a Brussel·les.

Dins de