Vés al contingut principal

El curs per a la gestió de l'estrès obre el període d'inscripció

17 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Unitat d'Estrès i Salut del Servei de Psicologia i Logopèdia de la UAB organitza la segona edició del Curs de Gestió de l'Estrès i de les Emocions per a estudiants de grau els dies 1, 8, 15, 22 i 29 de març i el dia 5 d'abril, de 15 a 17 h. Tindrà lloc a la sala de formació de la sala de revistes a la Biblioteca d'Humanitats i l'impartirà la Sílvia Edo, coordinadora de l'Àrea de Psicologia Bàsica de la UAB. Les inscripcions estan obertes fins el dia 4 de març.

Estudiants

El curs està adreçat a tots els estudiants de grau i té l'objectiu de proporcionar eines per mantenir l'estabilitat emocional davant les complicacions diàries. Alguns temes que es tractaran, de forma grupal i mitjançant exercicis pràctics, seran com identificar les fonts d'estrès, l'ansietat als exàmens o com gestionar conflictes interpersonals.

El preu és de 180 euros per als estudiants de la UAB i de 240 euros per a estudiants d'altres universitats, però l'organització ha posat en marxa diverses beques perquè tothom qui vulgui es pugui apuntar al curs. Més informació i inscripcions al web del servei.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar