Vés al contingut principal

El Col·legi de Graduats Socials ret homenatge a María Jesús Espuny

02 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
María Jesús Espuny, impulsora dels estudis de Relacions Laborals a la UAB, va rebre una placa en reconeixement per la seva tasca en aquest camp acadèmic al sopar anual de l'Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de Barcelona. És el primer cop que s'atorga aquesta distinció a un acadèmic.
El Col·legi de Graduats Socials reconeix la trajectòria de María Jesús Espuny
L'Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de Barcelona ha atorgat a María Jesús Espuny, professora d'història del dret i de les institucions de la UAB, una placa en reconeixement per la tasca desenvolupada com a coordinadora de la Diplomatura de Relacions Laborals, la Llicenciatura de Ciències del Treball i el Grau de Relacions Laborals a la Facultat de Dret.

El lliurament va tenir lloc al sopar anual del Col·legi, el 28 d'octubre passat, que va comptar amb l'assistència de la degana de la Facultat, Esther Zapater, i la coordinadora del Grau de Relacions Laborals, Olga Paz. Es tracta de la primera vegada que s'atorga aquesta distinció a un responsable acadèmic.

Espuny ha estat també vicedegana de la Facultat de Dret i coordinadora del doble grau de Relacions Laborals i Dret. El mes de setembre passat, a l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2016-2017 del conjunt del sistema universitari català, va rebre una de les distincions Jaume Vicens Vives a la Qualitat Docent Universitària que ha atorgat enguany la Generalitat.

Dins de