Vés al contingut principal

El Claustre de la UAB es reuneix en sessió extraordinària

18 des. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Claustre és l'òrgan màxim de representació de la comunitat universitària. La reunió del 22 de desembre serà la primera retransmesa en streaming. Es debatrà un document sobre els objectius estratègics per al 2021.

Claustre de la UAB

El 22 de desembre, el Claustre de la UAB es reunirà en una sessió extraordinària que tindrà lloc telemàticament i que, per primer cop, serà retransmesa pel canal de YouTube de la Universitat. La primera convocatòria és a les 11,30 h i la segona, a les 12 h.

El rector, Javier Lafuente, presidirà per primera vegada el Claustre i presentarà un document titulat "Situació de la UAB i línies prioritàries d'actuació de l'Equip de Govern per al 2021" en què es descriuen els objectius estratègics per a l'any vinent.

El Claustre és l'òrgan màxim de representació de la comunitat universitària i debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla la gestió dels càrrecs i impulsa l'activitat normativa d'altres òrgans de govern. Es renova cada 4 anys, a excepció del sector dels estudiants, que ho fa cada 2, i es reuneix com a mínim dues vegades a l'any. A més del funcionament per sessions plenàries, el Claustre pot crear comissions específiques.

Dins de