Vés al contingut principal

El carnet 'Viu la Cultura' ofereix una oportunitat única per a l'enriquiment cultural dels estudiants

18 jul. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Universitat Autònoma de Barcelona i la Unitat de Cultura en Viu continuen apostant per fomentar l'enriquiment cultural i la participació activa dels estudiants en la vida universitària, a través de l’activitat ‘Viu la Cultura’, el carnet cultural de la UAB, que permet gaudir de la programació cultural organitzada al campus i alhora obtenir crèdits ECTS.

imatge carnet viu la cultura

Durant el curs acadèmic 22-23, més d'una cinquantena d'estudiants de la UAB van gaudir de la programació cultural disponible amb aquest carnet. El carnet cultural té com a objectiu principal estimular les capacitats crítiques i la creativitat dels estudiants, convidant-los a assistir i participar de forma activa en una àmplia varietat d'activitats culturals organitzades per la Unitat de Cultura en Viu de la UAB. Des de xerrades i projeccions fins a espectacles de dansa, concerts i cicles de cinema, aquesta iniciativa ofereix un ventall de propostes culturals per a tots els gustos.

A més, l’activitat de ‘Viu la Cultura’ és una oportunitat per als membres de la comunitat universitària per ampliar el seu bagatge cultural i de ser observadors crítics en aquestes activitats.

Els participants han d'assistir a un mínim de 20 activitats durant tot el curs, que tenen lloc en diverses sales i espais de programació cultural al campus de la UAB, com la Sala Teatre i la Sala Cinema. Per acreditar l'assistència, cada participant ha de portar el carnet perquè el personal ho segelli i signar un full de registre en cada activitat.

A més, com a part de l'experiència del carnet cultural, els participants han de fer una ressenya basada en una de les activitats a les quals han assistit. Aquesta tasca permet als estudiants reflexionar i aprofundir en el contingut cultural que han experimentat.

Un dels avantatges més destacats de participar en aquest programa és la possibilitat d'obtenir 2 crèdits ECTS, que s'atorguen als estudiants que acrediten la seva assistència a les 20 activitats requerides. Això suposa un incentiu addicional per als estudiants de la UAB, que poden combinar l'enriquiment cultural amb l'obtenció de crèdits acadèmics.

Els horaris de les activitats poden variar segons la programació proposada, de manera que els estudiants poden adaptar la seva participació en les seves agendes personals.

Si esteu interessats a formar part d'aquesta iniciativa i gaudir de l'enriquiment cultural que ofereix la UAB, podeu inscriure-us al carnet cultural en el nostre portal web. El preu d'adquisició és de 5 euros per als membres de la comunitat UAB. A més, els estudiants que adquireixin el carnet rebran el butlletí de Cultura en Viu cada dues setmanes, amb les últimes novetats culturals del campus. El carnet es pot recollir a l'oficina de Cultura en Viu, situada a l'edifici Àgora de la plaça Cívica.

Amb el carnet cultural de la UAB, els estudiants tenen l'oportunitat d'explorar nous horitzons culturals, ampliar el seu coneixement i participar activament en les vibrants activitats artístiques del campus. Si voleu més informació sobre l'activitat, la programació o qualsevol inquietud artística que vulgueu compartir, podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu electrònic cultura.enviu@uab.cat, les nostres xarxes socials o el nostre canal de Telegram, @culturaUAB. A més, us podeu subscriure al nostre butlletí per no perdre-us qualsevol novetat en la programació.

Dins de