Vés al contingut principal

El campionat d’Espanya de duatló passa pel campus de la UAB

17 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els propers 2 i 3 d’abril, Cerdanyola prepara una cursa de duatló que passarà per l’Autònoma. La cursa afectarà al trànsit de l’Avinguda de la Ciència i l’Avinguda Can Domènech, amb importants afectacions a les rotondes de l’Applus+ i la Facultat de Ciències de la Comunicació.
duatlocerdanyola
La circulació de la UAB es veurà afectada el cap de setmana del 2 i 3 d’abril pel desenvolupament del campionat d’Espanya de duatló. Una part del recorregut de la cursa passarà per l’Avinguda de la Ciència (Parc Sincrotró-Alba) i l’Avinguda Can Domènech. Les afectacions més greus es desenvoluparan entre la rotonda de l’Applus+ i la Facultat de Ciències de la Comunicació.

Per aconseguir el correcte desenvolupament de les curses, entre l’1 d’abril a les 22 h i fins les 15,30 h del dia 3, es prohibirà l’estacionament de vehicles en espais habilitats al costat de les voreres entre les rotondes d’Applus+ i la Facultat de Ciències de la Comunicació.

A més, els vehicles estacionats a les dues voreres de l’Avinguda Can Domènech, els estacionaments de les facultats de Medicina i Ciències de la Comunicació, i als carrers de Vinya i de la Vall Moronta, poden patir restriccions d’accés i/o sortida quan l’Avinguda Can Domènech quedi tancada a la circulació de vehicles.

El dissabte de 8 a 14 h, es tallarà la circulació de vehicles a la rotonda de l’Applus+ i hi haurà restriccions de pas a l’esmentada rotonda i a la de la B-30. A partir de les 15 i fins les 20 h del dissabte, es mantindran les restriccions a l’Applus+ i a la rotonda de la Facultat de Ciències de la Comunicació. El diumenge, darrer dia de la competició, també es tallaran els accessos esmentats amb anterioritat de 8 a 15 h.

Per tal de no afectar del tot a la circulació s’habilitaran passos alternatius entre la disputa de les diferents curses, però es recomana planificar l’activitat i l’accés a la zona afectada per tal d’evitar problemes.

La informació sobre els circuits, les curses i els horaris es pot consultar al web de la duatló.

Dins de