Vés al contingut principal

El 13 de desembre, nova franja d'activitats de campus

12 des. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 13 de desembre, de 13 a 15 h, la UAB ha programat una nova franja d'activitats de campus, una oportunitat perquè els centres, els serveis i els col·lectius de la comunitat universitària organitzin actes oberts a tot l'alumnat de la Universitat. Durant aquesta franja, no es duran a terme activitats de docència.

Estudiants

Les facultats de Ciències i de Biociències organitzaran tres xerrades sobre els recents premis Nobel. A les 13 h, a la sala d'actes de l'edifici C, Ramón Alibés, professor del Departament de Química, oferirà la ponència «Connectant molècules jugant a LEGO»; tot seguit, Antonio Barbadilla, professor del Departament de Genètica i de Microbiologia, pronunciarà la ponència «Svante Pääbo: en busca de genomas perdidos», i Morgan Mitchell, investigador de l'Institut de Ciències Fotòniques, tancarà la sessió amb la ponència «Experimental Tests of Einstein's Realistic Worldview and the Origins of Quantum Technology».

La Facultat de Psicologia organitzarà un taller d'anàlisi i interpretació de les violències envers les diversitats afectivosexuals i de gènere. Tindrà lloc a l'aula P24, a les 13 h, i hi intervindran Christian Díaz-Santos, graduat en Criminologia i Psicologia i màster en Psicologia Judicial i Forense per la UAB, i Francesc Sañé, graduat en Filosofia i màster en Filosofia Aplicada per la UAB. Aquesta sessió, a més, obrirà un cicle de xerrades contra la violència masclista que continuarà el 15 de febrer amb una sessió sobre interseccionalitats a càrrec de Kenza Benzidan i el 6 de març amb una altra sobre la reacció neomasclista pronunciada per Alejandro Sánchez-Sicilia.

El programa de voluntariat en mentoria socioeducativa de la Fundació Autònoma Solidària instal·larà a la Plaça Cívica, a partir de les 13 h, una paradeta participativa que convidarà a reflexionar sobre els factors que promouen la desmotivació pels estudis en els i les joves i identificar quines persones ens han motivat o han estat exemple per al nostre futur.

Finalment, el Servei d'Ocupabilitat de la UAB organitzarà una nova sessió virtual i gratuïta per aprendre a buscar feina des del mòbil i acollirà, a l'espai UAB-Emprèn, la presentació del projecte AnAPPhylaxis per part d'Anna Sala, cap d'innovació de l'Hospital Vall d'Hebron.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat