Vés al contingut principal

Eduard Moreno, guanyador del I Repte "A la UAB en bici"

20 des. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’objectiu del repte era incentivar els desplaçaments en bicicleta entre la comunitat universitària i premiar aquelles persones usuàries que es desplacen de forma sostenible en els trajectes amb destinació o orígen UAB. 17 inscrits van superar el repte.
I Repte a la UAB en bici
El 23 de novembre va finalitzar el I Repte “A la UAB en bici”, que consistia en fer al menys 30 km en un mes, en desplaçaments amb destinació o origen al Campus de Bellaterra de la UAB. Durant aquest mes hi ha hagut un total de 34 persones inscrites, 22 d’elles actives, pedalant per a arribar al campus de la UAB i 17 d’elles han superat aquest repte. Els principals punts d’origen d’aquests desplaçaments han estat: Cerdanyola, Sabadell, Rubí, Sant Cugat i Terrassa.

Entre tots els participants s’ha fet un total de 1.788 km, el que significa un estalvi d’uns 447 kg de CO2  respecte de si aquests desplaçaments s’haguessin fet en cotxe. Sense comptar altres estalvis per a la societat com espai a les carreteres i aparcaments, sorolls, risc d’accidents, etc. i estalvis personal en combustible, en energia a les congestions o manteniments, entre altres.

L’objectiu del repte era incentivar els desplaçaments en bicicleta entre la comunitat universitària i premiar aquelles persones usuàries que es desplacen de forma sostenible. Malauradament, no es pot premiar a totes les persones que van superar el repte, per això, es va realitzar un sorteig del premi entre totes les que superessin el repte. El guanyador ha estat Eduard Moreno, que podrà triar el premi desitjat, d’entre els disponibles al catàleg.

Els reptes “a la UAB en bici” formen part del programa de serveis i incentius previstos al Projecte BiciUAB, que proposa una actuació integral per a la promoció de la bici al Campus com a mitjà de transport quotidià. El següent repte es comunicarà al mes de gener. Aquells que tinguin algun suggeriment de millora dels reptes, infraestructures i serveis destinats a la bicicleta els poden enviar a mobilitat@uab.cat.

Dins de