Vés al contingut principal

Economistes debaten sobre l'impacte de la pandèmia

02 feb. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El pròxim dijous 11 de febrer Carles Manera i Cecilia Castaño debatran sobre els canvis que la pandèmia ha provocat en el model econòmic actual.

Estudiants

L'associació AmicsUAB organitza un debat que té com a títol "La COVID-19 fa canviar els paradigmes econòmics" el dijous 11 de febrer a les 19h a través de la plataforma YouTube. La xerrada comptarà amb la participació de Carles Manera, catedràtic d'Història i Institucions Econòmiques a la Universitat de les Illes Balears, i Cecilia Castaño, catedràtica d'Economia Aplicada a la Universidad Complutense de Madrid.

Manera és conseller del Banc d'Espanya i exconseller d'Economia i Hisenda del Govern de les Illes Balears. A més, ha sigut investigador principal en diversos projectes d'R+D de la Comissió Interministerial de Ciència i Tecnologia, de l'Institut Nacional d'Indústria, de la Caixa d'Estalvis de Balears i del Govern de les illes Balears. Aquesta trajectòria professional ha estat reconeguda amb guardons com el Premi d'Investigació Ciutat de Palma, el Premi d'Investigació de l'Obra Cultural Balear i el Premi Catalunya d'Economia 2003.

Per la seva banda, Cecilia Castaño és vicepresidenta d'Economistas Frente a la Crisis i membre de l'Asociación de Mujeres Investigadoras y Tecnólogas. Es va llicenciar en Ciències Polítiques i posteriorment va participar en diverses investigacions sobre l'impacte del canvi tecnològic en el mercat laboral, fins que a mitjans dels anys 90 va reorientar la seva trajectòria investigadora cap a l'anàlisi de la relació entre el gènere i les tecnologies de la informació: el seu llibre Las mujeres y las tecnologías de la información. Internet y la trama de nuestra vida (Alianza) relata una part d'aquesta via de recerca.

Moderarà l'acte Manel Manchón, actual director adjunt de Crònica Global i exdirector de comunicació de la Conselleria d'Economia de la Generalitat. Per assistir a l'esdeveniment en línia és necessari contactar prèviament a través dels següents canals: www.amicsuab.cat / amics@uab.cat / 93 581 14 90.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Treball digne i creixement econòmic

Dins de