Vés al contingut principal

Dos estudiants de l'Escola d'Enginyeria guardonats a la GTC 2016 de Silicon Valley

03 maig 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El pòster "GPU-based Pedestrian Detection for Autonomous Driving" és un detector de vianants basat en la visió per ser utilitzat en conducció autònoma que ha estat guardonat com el millor pòster de la GTC (GPU Technology Conference) de 2016 de Silicon Valley.
guardoalgtu
Els estudiants de l'Escola d'Enginyeria de la UAB, Victor Campmany i Sergio Silva va ser guardonats a la Conferència GTU de NVIDIA (GTC) a Sillicon Valley, Califòrnia. Ambdós estudiants van formar equip amb els professors del Departament de Ciències de la Computació i del Centre de Visió per Computador, Antonio M. López i David Vázquez, i del CAOS Juan C. Moure i Toni Espinosa.

L'equip ha treballat conjuntament en el desenvolupament d'un detector de vianants basat en visió per ser utilitzat en conducció autònoma. Aquest detector s'executa en temps real en una GPU tipus NVIDIA.

La Conferència de Tecnologia GPU de NVIDIA (GTC), es va celebrar a San José, Califòrnia – Silicon Valley – entre el 4 i 7 d'abril. Aquest conferència atreu a molts desenvolupadors, investigadors i científics tecnòlegs de grans empreses, universitats, inversors i agències governamentals de tot el món. En l’epicentre de la computació visual, GTC és el fòrum de GPU més gran i important del món, i reuneix tot l’ecosistema de NVIDIA en aquest prestigiós esdeveniment.

Dins de