Vés al contingut principal

Dones i empresonaments, a debat a la Facultat de Dret

14 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La degana de la Facultat de Dret, Esther Zapater, i la directora del Grup d'Investigació Antígona, Encarna Bodelón, presentaran "Mujeres y encarcelamientos", el dimecres, 16 de març. És un acte organitzat pel grup de recerca Antígona, de la UAB, i el grup de recerca Copolis, de la UB.
DonesPreso
L'acte, que tindrà lloc a les 12 hores a la Sala d'Actes de la Facultat de Dret, comptarà amb les conferències d'Elisabet Almeda i Vivianne Cantalapiedra, del Grup d'Investigació COPOLIS, de la Universitat de Barcelona, amb el títol "Mujeres presas: experiencias y debates".

A continació  serà el torn de Cristina Fernández Bessa, professora associada del Departament de Dret Penal i Ciències Penals de la UAB i investigadora de l'Observatori del Sistema Penal i els Drets Humans, amb al xerrada " Mujeres encarceladas en los CIE del Estado español".

Tot seguit, Marta Monclús Masó, professora associada de la UB i Directora del Observatorio de Cárceles Federales de la Procuración Penitenciaria de la República Argentina, parlarà de "Mujeres y cárceles en Argentina".

Aquest acte, organitzat pels grups d'investigació Antígona, de la UAB, i Copolis, de la UB, s'emmarca en el projecte "Género, Ciudadanía y política" (GENCPOLIS), del Ministeri d'Economia i Competitivat del Govern espanyol.

Dins de