Vés al contingut principal

Cursos específics d'anglès per a personal docent

03 set. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Servei de Llengües programa formació en anglès adreçada al personal docent.
imatge servei de llengües

L’Escola d’Administració Pública de Catalunya subvenciona les primeres edicions dels cursos Research Papers i Presenting Research, adreçats al personal docent.

Per seguir el curs Research Papers cal acreditar el quart nivell d’anglès del Servei o equivalent (B2.1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües). L'objectiu del curs és la consolidació i el desenvolupament de les habilitats necessàries per a la comunicació academicocientífica en anglès.

Per seguir el curs Presenting Research cal acreditar el tercer nivell del Servei o equivalent (B1 del MECR). L’objectiu del curs és el desenvolupament i la consolidació de les habilitats necessàries a l’hora de donar conferències en llengua anglesa.

Cliqueu aquí per consultar les dates i els horaris dels cursos.