Vés al contingut principal

Convocatòria extraordinària de l'UAB Exchange Programme Traineeships per fer pràctiques arreu del món

28 juny 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L'alumnat de la UAB que vulgui fer pràctiques en empreses o institucions fora d'Europa, entre el 30 de juliol i el 31 de desembre, ja pot fer la sol·licitud en el marc del programa UAB Exchange Programme Traineeships, sense finançament. La convocatòria, al web del Servei d'Ocupabilitat.

Mobilitat professional internacional

El programa de beques per a la mobilitat professional internacional UAB Exchange Programme Traineeships té com a objectiu principal ajudar l'alumnat de la Universitat a adquirir habilitats i competències professionals addicionals a través de la formació i de l’experiència pràctica a l’estranger, fora d'Europa.

Enguany, la UAB no disposa de fons de finançament extraordinaris per a aquest programa, però vol oferir, a les seves persones estudiants, l'oportunitat de fer estades de pràctiques arreu del món fins a l’aprovació de la Convocatòria de beques per estades de pràctiques del curs 2021-2022. Amb aquesta finalitat, ha llançat una convocatòria extraordinària de l'UAB Exchange Programme Traineeships que, malgrat no incloure finançament, proporciona la seguretat de tenir un marc legal de suport a l'hora de fer la mobilitat en la modalitat de Beca Zero.

Les estades de pràctiques hauran de fer-se fora d'Europa, entre el 30 de juliol i el 31 de desembre de 2021, i es poden fer sol·licituds fins el 8 de juliol.

Tota la informació, al web del Servei d'Ocupabilitat de la UAB.

Dins de