Vés al contingut principal

Convocatòria de pràctiques per a persones graduades: beques Robert Schuman tardor 2019

04 juny 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El 30 de juny és la data límit per sol·licitar una d'aquestes beques del Parlament Europeu, que permeten fer una estada remunerada de cinc mesos, prorrogable, a partir de la tardor. Cal que les persones sol·licitants s'hagin graduat tres mesos abans de començar les pràctiques.
Becaris al Parlament Europeu
El Parlament Europeu convoca dos cops l’any estades de pràctiques per a persones graduades universitàries. Les beques Schuman permeten completar els coneixements adquirits durant els estudis, familiaritzar-se amb l’activitat de la UE i, en particular, de l’Eurocambra. Les pràctiques estan obertes a persones d’un gran ventall d’especialitats per a realitzar tasques de suport de comunicació, dret, traducció i interpretació, administració i tecnologies de la informació, entre d’altres.

En la convocatòria d’aquesta tardor, la institució ofereix 420 places, 108 de les quals estan destinades a la Direcció General de Comunicació. D'aquestes últimes, dues a Barcelona i dues a Madrid, a les oficines del Parlament Europeu a Espanya. Aquestes permeten conèixer les tasques d'una oficina de premsa, estar en contacte amb membres de l’Eurocambra i seguir de prop l’actualitat europea.

Les beques són per a estades de cinc mesos, amb la possibilitat de ser prorrogades fins a tres mesos més. La data d'inici del període de pràctiques pot variar en funció de cada oferta.

Es pot ampliar la informació al web de l’oficina del Parlament Europeu a Barcelona; a més, es poden consultar totes les ofertes de pràctiques disponibles, així com els requisits, a la pàgina principal d'ofertes de pràctiques del Parlament Europeu.

Per altra banda, el web del Servei d’Ocupabilitat de la UAB publica altres ofertes i recursos de pràctiques i feina en institucions i organismes de la UE.

Dins de