Vés al contingut principal

Convocatòria de 29 places de tècnic en pràctiques a la UAB

19 gen. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Un programa del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social ha permès la convocatòria de 29 places de tècnic en pràctiques a diferents àmbits acadèmics i de gestió de la recerca de la UAB. Els contractes tenen una durada de dos anys, a jornada completa, i el termini per prensentar-s'hi acaba el 27 de gener.
Estudiants
Fins al 27 de gener, la UAB convoca 29 places de tècnic en pràctiques, en el marc del programa d'ajuts per a la promoció de l'ocupació jove i implantació de la garantia juvenil 2014. Els candidats han de ser menors de 30 anys i han d'estar inscrits al fitxer del Sistema de Garantia Juvenil del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

L'objectiu dels contractes és la millora de la formació i l'ocupabilitat de personal tècnic i de gestió de la R+D i, alhora, reforçar les activitats de recerca i el rendiment de les infraestructures, equipaments cientifico‐tècnics, laboratoris i altres instal·lacions. Es convoca places a centres i oficines de diversos àmbits acadèmics i de recerca.

Els contractes laborals són en pràctiques, a jornada completa i amb una durada de dos anys. Les característiques i els requisits de cada plaça consten a convocatòria específica de cadascuna, que està disponible a l'aplicatiu de presentació de sol·licituds, a l'apartat "Documentació".

Dins de