Vés al contingut principal

Convocades les Beques Santander Intraemprende per fer pràctiques remunerades en empresa

05 feb. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Es seleccionaran 80 estudiants per desenvolupar projectes reals de les empreses en grups multidisciplinaris de quatre persones. L’estada de pràctiques durarà dos mesos, a mitja jornada, amb una remuneració de 600 euros mensuals a càrrec del Banco Santander. Sol·licituds fins el 8 de març.
Beques Santander Intraemprende
El Banco Santander ha publicat la I Convocatòria de Beques Santander Intraemprende, un nou programa de beques de formació de talent universitari i de cooperació universitat-empresa que té per objectiu facilitar la innovació en les empreses mitjançant la resolució de reptes. Aquests seran resolts per equips multidisciplinaris de fins a quatre estudiants universitaris i un o dos professionals de la pròpia empresa.

Així doncs, les persones estudiants realitzaran 20 hores setmanals de pràctiques en empresa, durant un període dos mesos, i gaudiran d’una remuneració de 600 euros mensuals finançada pel Banco Santander. Aquesta primera convocatòria seleccionarà un màxim de 80 alumnes, que faran pràctiques a 20 companyies diferents.

Les persones interessades podran sol·licitar la seva inscripció a la convocatòria des del 5 de febrer i fins el 8 de març de 2019.

Més informació i inscripcions: Beques Santander Intraemprende

Dins de