Vés al contingut principal

Convocades 16 places de contractació laboral en pràctiques a les fundacions de la UAB

04 nov. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Les contractacions es faran efectives si la Universitat obté llum verda per participar al Programa de Garantia Juvenil d'enguany. Les ofertes ja són a l'aplicació NEXUS i s'adrecen a persones menors de 30 anys, ja graduades i en cerca de feina. Sol·licituds fins el 20 de novembre.

Procés de selecció

La UAB continua treballant perquè les seves persones titulades disposin d’una ocupació de qualitat i vinculada als seus estudis. Es per aquest motiu que la Universitat, a través de les seves fundacions, ha sol·licitat participar al Programa de Garantia Juvenil d'enguany i incorporarà 16 persones graduades de diverses titulacions amb un contracte laboral en pràctiques, en cas que la Generalitat de Catalunya doni llum verda a la sol·licitud.

Aquest contracte tindrà una durada de sis mesos amb dedicació a jornada completa i oferirà una remuneració cofinançada pel Fons Social Europeu. Les ofertes ja s’han publicat a l’aplicació NEXUS del Servei d’Ocupabilitat i, per tal de postular-se, cal complir els requisits del Programa:

• Edat: ser menor de 30 anys.
  • Acreditar la possessió d'un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o títols oficialment reconeguts com equivalents, o d'un certificat de professionalitat, que habiliti per a l'exercici professional.
  • Estar empadronat/da a qualsevol municipi de Catalunya.
  • Tenir nacionalitat espanyola, o ser ciutadà/ana de la Unió o dels Estats que formen part de l'Acord sobre l'espai Econòmic Europeu o de Suïssa i trobar-se a Espanya en exercici de la lliure circulació i residència. També podran inscriure-s'hi les persones estrangeres titulars d'una autorització per a residir en territori espanyol que les habiliti per a treballar.
  • Estar inscrit/da com a demandant d'ocupació no ocupat/da (DONO) al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (per fer-ho, cal anar a l’oficina del SOC més propera al domicili d’empadronament).
  • Ser beneficiari/ària del Sistema Nacional de Garantia Juvenil (per registrar-se, cal anar a l’oficina del SOC més propera al domicili d’empadronament i/o a les Oficines Joves).
  • Complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball en pràctiques.
  • No haver participat al Programa de la Convocatòria dels exercicis anteriors.
  • Acreditar no haver rebut accions educatives ni formatives en el dia natural anterior a la data de presentació de la sol·licitud al Programa de Garantia Juvenil.
  • No haver treballat en el dia natural anterior a la data de presentació de la sol·licitud.

Aquesta és la relació de les places convocades a les fundacions de la UAB:

FUNDACIÓ PLAÇA NÚMERO PLACES
Fundació Alumni Tècnic/a de suport de les campanyes de captació 1
Fundació Autònoma Solidària Tècnic/a de suport de l’àrea socioeducativa 1
Tècnic/a de suport del servei d’atenció a la discapacitat 1
Fundació Salut i Envelliment Bibliotecari/ària 1
Tècnic/a de Recerca 3
Fundació Hospital Clínic Veterinari

Tècnic/a de Comunicació 1
Veterinari/ària 1
Veterinari/ària (servei de diagnòstic per a la imatge) 1
Fundació UAB Tècnic/a de Promoció i Comunicació 1
Tècnic/a de Manteniment 1
Tècnic/a de suport FUABformació 1
Tècnic/a de suport de Recursos Humans 1
Fundació Wassu Tècnic/a de Promoció d’Activitats Socials 1
Tècnic/a d'Administració i Finances 1
TOTAL DE PLACES OFERTADES 16

És recomanable que les persones interessades a ocupar una d’aquestes places comencin a fer els tràmits d’inscripció i registre al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC). Un cop compleixin tots els requisits, cal que remetin el seu currículum vitae a l'adreça electrònica seleccio@fundaciouab.cat, tot indicant el seu interès per alguna (o algunes) de les places, abans del 20 de novembre.

Dins de