Vés al contingut principal

Consells d'estalvi energètic per al sistema de calefacció de la UAB

09 gen. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Universitat comparteix alguns consells d'estalvi per reduir el consum i garantir un correcte funcionament dels sistemes de calefacció.

Estalvi Energètic

A dia d’avui el sistema de calefacció dels edificis de la UAB funciona amb normalitat. A continuació, compartim alguns consells per fer un ús racional i responsable de l’energia als nostres espais de treball.

• Eviteu l’ús de calefactors, ja que provoquen disfuncions als sistemes de calefacció, en alterar les sondes de temperatura interna, que la regulen. A més a més, usar-los pot provocar accidents elèctrics, com ara incendis.
  • A les nits, on sigui possible, tanqueu les persianes i les finestres per evitar fuites de calor dels edificis.
  • La ventilació dels espais hauria de ser al matí i durant 10 minuts com a màxim als espais on no hi ha sistemes de ventilació mecànica.

Actualment no és necessari dur a terme cap altra ventilació extra degut a les mesures preventives i contra la covid.

Si teniu alguna queixa o suggeriment i/o detecteu qualsevol disfunció del sistema de calefacció, us demanem que ens els feu arribar, per donar-hi resposta en la mesura del possible i seguir treballant per tenir un campus més sostenible.

Més informació: eficiencia.energetica@uab.cat

Dins de