Vés al contingut principal

Consells d'estalvi energètic abans de marxar de vacances

19 des. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L’Oficina de Sostenibilitat comparteix alguns consells d’estalvi energètic abans de marxar de vacances de Nadal.

Estalvi Energètic

En breu començaran les vacances de Nadal i és important recordar alguns consells per estalviar energia a la Universitat.

• Apagueu els llums i els sistemes de calefacció, quan sigui possible, dels vostres llocs de treball, aules, laboratoris, oficines, etc.
  • Desendolleu tots els aparells elèctrics que depenguin de vosaltres i les vostres oficines, com carregadors de telèfons, ordinadors, impressores, pantalles, etc. D’aquesta manera reduirem el consum elèctric associat als modes d’espera (standby).
  • Tanqueu les finestres i baixeu les persianes per evitar pèrdues de calor cap a l’exterior. D’aquesta manera quan tornem de vacances ens serà més fàcil arribar a les temperatures de confort.

Així mateix, si teniu alguna queixa o suggeriment i/o detecteu qualsevol disfunció, us demanem que ens els feu arribar, per donar-hi resposta i seguir treballant per tenir un campus més sostenible.

Més informació: eficiencia.energetica@uab.cat

Dins de