Vés al contingut principal

Congrés sobre comunicació, desenvolupament i drets humans

18 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els pròxims dies 19 i 20 de novembre, la Facultat de Ciències de la Comunicació acull un congrés internacional on es discutirà sobre comunicació, desenvolupament i drets humans. A les diferents sessions, experts de l’àmbit internacional dissertaran sobre temes comunicatius.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El IV congrés internacional “Communication, development and human rights: social change and media flows”, tindrà lloc els dies 19 i 20 de novembre a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB. Aquests congrés internacional ha estat organitzat per diferents grups de recerca de l’àmbit comunicatiu. D’una banda es troba la secció International and Intercultural Communication de l’European Communication Research and Educaction Association (ECREA); el Màster Erasmus Mundus Crossing the Mediterranean; el Laboratori de Prospectiva i Recerca en Comunicació, Cultura i Cooperació (LAPREC); i l’Observatori Mediterrani de la Comunicació (OMEC) de la UAB.

El dia 19 de novembre, a les 9,30 h, es farà la presentació d’aquesta congrés. Intervindran a la sessió d’obertura Jose Manuel Pérez Tornero, director del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació; Teresa Velázquez i Stijn Joye, presidenta i vicepresident respectivament, de la secció International and Intercultural Communication d’ECREA.

Chris Paterson, investigador de la Universitat de Leeds (Regne Unit), iniciarà el cicle de conferències i discussions amb la lliçó magistral “On the concept of news agencies as regulator of international flow, offsetting the effect of news domestication”. Posteriorment, es donarà pas a les diferents discussions sobre temes com els nous mitjans, la comunicació intercultural, el periodisme i els drets humans, el paper de les xarxes socials, el tractament de la islamofòbia a Alemanya, la representació de la violència, la crisi dels refugiats, etc.

Dins de