Vés al contingut principal

Conferència de l'editora de Nature Neuroscience a l'INc

17 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Divendres 19 de juny, Meredith S. Le Masurier, editora en cap de la revista Nature Neuroscience parlarà sobre la publicació d'articles científics dins la Jornada Doctoral de l'Institut de Neurociències.
Meredith S. Le Masurier, editora de Nature Neuroscience
La doctora Le Masurier impartirà la conferencia "The Insider’s guide to scientific publishing" a les 12,30 h a la Sala de Graus de la Facultat de Medicina, com a conferència especial de la Jornada Doctoral de l'INc.

Durant la seva estada doctoral al laboratori de Chris Miller de la Universitat de Brandeis, Meredith LeMasurier va estudiar les propietats intrínseques dels canals de potassi. Després es va mudar a la  Oregon Health and Science University per la seva formació postdoctoral amb Peter Gillespie, centrant-se en la transducció sensorial en els sistemes auditius i vestibulars. Abans d'unir-se a la revista Nature Neuroscience en 2014, Meredith va ser l'editora adjunta de la revista Neuron, on havia estat membre de l'equip editorial des de 2007.

Programa de la Jornada Doctoral de l'INc

Dins de