Vés al contingut principal

Concurs per elegir el logotip del desè aniversari de la Facultat de Biociències

26 maig 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Facultat de Biociències va ser creada el 2006 i compleix ara el seu desè aniversari. Per als actes de celebració, s'utilitzarà un logotip que serà escollit mitjançant un concurs en què poden participar els estudiants i els exestudiants de la UAB. La data límit per presentar-hi propostes és el 31 de juliol.
Facultat de Biociències
La Facultat de Biociències organitza un concurs per seleccionar un logotip que representi la celebració del seu desè aniversari. Poden participar tots els estudiants i exestudiants de la UAB i la data límit per presentar les propostes és el 31 de juliol. El guanyador obtindrà un val Abacus de 300 euros.

Segons especifiquen les bases del concurs, els logotips presentats han de complir dos objectius:
  • Representar el desè aniversari de la Facultat de Biociències i funcionar com a imatge paraigua i fil conductor per a totes les accions de comunicació que es desenvolupin per difondre i promocionar l'esdeveniment dins del marc de l'aniversari, durant tot el curs 2016-2017.
  • Que la imatge creada s'associï visualment a la UAB i que el seu públic objectiu es vegi plenament identificat amb ell. El logotip tindrà, per tant, la seva pròpia identitat visual, però alhora haurà de ser coherent amb el look & feel de la Universitat, el seu llibre d'estil i el to emprat en les seves comunicacions.

Pel que fa a les condicions, el logotip pot ser en color (tot preveient una aplicació en blanc i negre i en una sola tinta) i ha de tenir fons transparent, ha de respectar la gamma cromàtica i la topografia corporativa complementària de la UAB, i ha de ser presentat, preferentment, en format Photoshop EPS o Adobe Illustrator AI. Cada concursant podrà presentar un màxim de dos logotips, que han de ser originals i no contenir cap imatge protegida per les lleis de propietat intel·lectual. Es pot consultar amb detall les bases del concurs al web del desè aniversari de la Facultat.

Dins de