Vés al contingut principal

Concurs fotogràfic de l’IBB: “La vida al laboratori”

17 març 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’IBB ha organitzat una crida fotogràfica en el marc dels actes del 50è aniversari de l’institut, sobre la vida i l’activitat dels laboratoris des d’una visió artística o documental. S’accepten imatges en format digital, tant en blanc i negre com en color.
Concurs Fotografia IBB
L’Institut de Biotecnologia i de Biomedicina de la UAB (IBB) organitza un concurs de fotografia sota el títol transversal de “La vida al laboratori”. S’accepten imatges en format digital, tant en blanc i negre com en color, sobre la vida i activitat dels laboratoris de l’institut, des d’una visió artística o documental.

Es poden fotografiar laboratoris, objectes, aparells, estris i material de recerca (sense mostrar marques), així com persones (en aquest cas, convé que el fotògraf tingui una cessió explícita dels drets d’imatge –es pot trobar un model aquí-) , que reflecteixin la quotidianitat de la recerca a l’Institut. També s’acceptaran imatges obtingudes per medi d’aparells analítics (microscòpia, blots, genòmica, etc), sempre que estiguin lliures de drets de còpia.

Cada persona pot enviar fins a 3 imatges, en format jpg, amb 300 DPI i amb una mida de 30 x 40 cm. Els arxius s’enviaran per e-mail a g.ad.ibb@uab.cat tot indicant el nom del fotògraf/a i el títol de la imatge a l’arxiu. La data límit de presentació serà el proper 30 d'abril.

Les imatges rebudes seran impreses a càrrec de l’institut i exposades als seus espais. Una selecció de les mateixes, seleccionades per una comissió artística en base a una homogeneïtat estètica, es presentaran com a proposta, en forma de sèrie temàtica, per a una exposició en espais externs a l’Institut, amb la deguda acreditació dels autors/es i de l’IBB.

Més informació:
Concurs “La vida al laboratori”

Dins de