Vés al contingut principal

Comunicat de la UAB

02 març 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Comunicat de l'Equip de Govern sobre la vaga estudiantil dels dies 1 i 2 de març.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
Les dades agregades de la vaga estudiantil mostren un seguiment majoritari a 8 dels 13 centres docents i irregular a la resta, on ha oscil·lat entre un 20% i un 60%.

Al llarg del dia d’ahir i avui a primera hora del matí els accessos al Campus de Bellaterra han estat blocats per grups d’estudiants, fet que ha comportat una major lentitud en l’accés als centres. Al Campus de Sabadell i a les unitats docents hospitalàries s’hi ha accedit amb normalitat.

A l’espera de la valoració de danys que s’està duent a terme, no s’han produït incidents greus en el decurs de la vaga, però s’han donat situacions que han provocat malestar a membres de la comunitat com, per exemple, determinades actituds d’alguns grups d’estudiants a cara tapada, la intervenció dels mossos en fer ús dels vials o alguna actuació d’excessiu zel per part de la policia local o del nostre servei de seguretat. L’Equip de Govern es compromet a analitzar aquestes situacions concretes i a treballar per a una millor gestió en futures ocasions.

Equip de Govern de la UAB

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 2 de març de 2017