Vés al contingut principal

Comença la fase final de la Lliga de Debat Universitària 2019

08 abr. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els estudiants Anna Vilà, Gorka Samaniego i Neus Galobardes, guanyadors de la fase local de la Lliga de Debat Universitària, representen la UAB en la fase final del concurs interuniversitari, que ha començat avui i finalitzarà el proper dijous 11 d’abril a la Universitat Abat Oliba CEU (Barcelona).
Fase final Lliga uni
La fase final de la Lliga de Debat Universitària 2019 ha començat avui i finalitzarà el proper dijous 11 d'abril a la Universitat Abat Oliba CEU. Els estudiants Anna Vilà, Gorka Samaniego i Neus Galobardes, que es van proclamar guanyadors de la fase local el passat 21 de març, representen la UAB en aquesta última fase del concurs interuniversitari. Enguany, com a la fase local, el tema a debatre serà: «S’hauria de legalitzar la gestació subrogada?».

Durant la fase eliminatòria, l'equip de la UAB s'enfrontarà als equips de la Universitat d'Alacant (dilluns 8 a les 16.00 h), de la Universitat de Girona (dimarts 9 a les 14 h) i de la Universitat de les Illes Balears (dimecres 10 a les 12.45 h). Els primers equips classificats de cada grup (A, B, C i D) passaran a la fase de semifinals, i els dos millors equips arribaran a la final, que se celebrarà dijous 11 d’abril a les 16 h.

La Lliga de Debat Universitària, organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats, té per objectiu fomentar l’ús de la paraula entre els estudiants, a través de l’enfrontament dialèctic entre diversos equips, que hauran de defensar una posició a favor o en contra sobre un tema d’actualitat.

Més informació:

Podreu trobar les últimes notícies i el seguiment de la Lliga de Debat Universitària 2019 al blog i al twitter de Suma’t al Debat de la UAB, i al Flickr l’àlbum amb les fotografies de la fase local d’aquesta edició.

Dins de