Vés al contingut principal

Claudino Ferreira planteja si l'art pot contribuir a la inclusió social

11 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'investigador portuguès Claudino Ferreira, de la Universitat de Coimbra, oferirà un seminari el proper 12 d'abril, a les 13,30 h, per parlar de la seva recerca sobre projectes duts a terme a Portugal per tal de potenciar la qualificació cultural dels sectors de la població més desfavorits.
Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia

El proper 12 d'abril, a les 13,30 h, la sala de reunions de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia acollirà el seminari "Arts, education and social inclusion: can the arts promote the social inclusion of the excluded?", que impartirà Claudino Ferreira, sociòleg i professor de la Universitat de Coimbra. L'acte està organitzat pel grup de recerca Investigacions de Sociologia de la Religió (ISOR) de la UAB.

El seminari tractarà sobre el paper de la cultura i en especial de les arts en el camp educatiu i la seva importància pel que fa a l'exclusió social. En especial, Ferreira parlarà sobre el paper que poden desenvolupar la cultura i l'educació en la lluita contra la pobresa i la exclusió social.

L'investigador mostrarà els resultats d'una recerca desenvolupada a Portugal on s'han analitzat alguns projectes dirigits per organitzacions culturals i orientats a la qualificació cultural i la potenciació de les comunitats i els sectors de la població més desfavorits.

Dins de