Vés al contingut principal

Ciprià Requena, estudiant del Grau de Dret, guanya el premi al millor jurista

09 gen. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El "I Torneo de Debate Judicial", que va tenir lloc el desembre passat a Barcelona, va acabar amb èxit per als estudiants de la UAB. Ciprià Requena i Albert Carles, tots dos alumnes de quart curs del Grau de Dret, van guanyar, respectivament, el premi al millor jurista i la menció com a millor orador.
L'equip de la Facultat de Dret de la UAB, amb els seus preparadors i els membres del jurat

El proppassat 19 de desembre, un equip de la Facultat de Dret de la UAB va participar en el "I Torneo Independencial Judicial" de la "Liga de Torneos de Debate Poder Judicial", organitzat per la "Plataforma Cívica por la Independencia Judicial".

Al torneig, que va tenir lloc a la Ciutat de la Justícia de Barcelona, van intervenir Albert Carles, Marta Giménez, Álex Pérez i Ciprià Requena, tots ells estudiants de quart curs del Grau de Dret. Van oferir una bona actuació que es va veure recompensada amb el premi al millor jurista del torneig per a Ciprià Requena i amb la menció com a millor orador per a Albert Carles.

Dins de