Vés al contingut principal

Carlos Cordón participa als seminaris de càncer de mama

05 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’investigador de l’Hospital Mount Sinai de Nova York, Carlos Cordón, parlarà sobre la predicció del curs clínic del càncer i la causa de la malaltia. La conferència serà a les 16h, a la sala de graus de la Facultat de Medicina.
Carlos Cordon
Carlos Cordón-Cardo, investigador de l’Hospital Mount Sinai de Nova York, participarà avui, 5 d’abril, en els seminaris “Aspectes Generals d’Investigació Bàsica en Càncer de Mama” amb la conferència “Patologia de nova generació: predicció del curs clínic del càncer i abordatge de la causa de la malaltia”, a les 16 hores a la sala de graus de la Facultat de Medicina.

El doctor Cordón, nascut a Calella l’any 1957, es va llicenciar en Medicina a la Universitat Autònoma de Barcelona l’any 1980 i es va doctorar en Biologia Cel·lular i Genètica al Cornell University Medical College l’any 1985. Va rebre el doctorat honoris causa per la Universitat de Barcelona l’any 2006. És un dels investigadors més citats en la categoria de medicina clínica de l’Insitute for Scientific Information (ISI, Thomson Scientific), i és autor de més de 500 publicacions. La recerca del doctor Cordón-Cardo, sobre patologia experimental i oncologia molecular, redefineix la disciplina de la patologia, emfatitzant la gestió del pacient i la medicina individualitzada.

L’activitat s’emmarca en la 30ª edició dels seminaris Aspectes Generals i d’Investigació Bàsica en Càncer de Mama i en el Programa de Formació de la Xarxa Temàtica “Estudi del càncer de mama”, organitzats pel Grup Multidisciplinari per a l’Estudi del Càncer de Mama (GMECM) sota la direcció del doctor Eduard Escrich.

Els seminaris compten amb el patrocini de la Generalitat de Catalunya, el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino, la Fundación Patrimonio Comunal Olivarero, la Interprofesional del Aceite de Oliva Español, la Sociedad Española de Senología y Patología Mamaria, i la Fundación Sandra Ibarra de Solidaridad Frente al Cáncer.

Dins de