Vés al contingut principal

Canvis en l’àmbit gerencial

07 set. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els canvis organitzatius que es produiran properament responen a la voluntat de la Gerència d’aconseguir una millora professional per a les persones que formen part del personal directiu i, alhora, millorar la gestió de la Universitat per fer-la més eficient.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
Amb l’objectiu d’afavorir l’intercanvi i l’adquisició de noves experiències entre el col·lectiu que forma part del personal directiu, properament es produiran un seguit de canvis organitzatius en l’àmbit gerencial.

En aquesta línia, a partir del proper 12 de setembre, Gonçal Badenes ocuparà la Direcció del Servei d’Informàtica, en substitució de Lorenzo Rodríguez, que va deixar la UAB el passat 31 de juliol.

Així mateix, l’1 d’octubre es faran efectius tres canvis més.

D’una banda, l’actual cap de l’Àrea de Personal d’Administració i Serveis, Isabel Durbán, serà la nova administradora de Centre de les Facultats de Ciències de l’Educació i de Traducció i Interpretació; de l’altra, Fernando Guerrero, que ara ocupa el càrrec d’administrador de Centre de Lletres i de Psicologia, es responsabilitzarà de l’Àrea de Personal d’Administració i Serveis; finalment, José Luis Costa, actual administrador de Centre de Ciències de l’Educació i de Traducció i Interpretació, s’incorporarà a les Facultats de Filosofia i Lletres i de Psicologia com a administrador de Centre.

Aquests canvis s’emmarquen en la línia d’aquesta Gerència d’impulsar el dinamisme en la gestió de la UAB per afavorir la millora professional de les persones i aconseguir una gestió de la universitat millor i més eficient.

Dins de