Vés al contingut principal

Beato, Pellicer i Perucho es reuneixen per valorar la recerca en càncer dels darrers 30 anys

15 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Manuel Perucho, Àngel Pellicer i Miguel Beato participen dimecres, 16 de març, en una sessió conjunta dels seminaris de càncer de mama sota el títol “Tres dècades de recerca d’excel·lència en càncer. Projecció al futur”.
Seminars Càncer de Mama
Els reconeguts investigadors Manuel Perucho, director de l’Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer, Àngel Pellicer, professor de la Facultat de Medicina de la New York University, i Miguel Beato, director del Programa de Regulació Gènica del Centre de Regulació Genòmica de Barcelona, participen dimecres, 16 de març, en una sessió conjunta dels seminaris de càncer de mama per parlar de “Tres dècades de recerca d’excel·lència en càncer. Projecció al futur”. L’acte tindrà lloc a les 15 hores a la sala de graus de la Facultat de Medicina.

L’activitat s’emmarca en la 30ª edició dels seminaris Aspectes Generals i d’Investigació Bàsica en Càncer de Mama i en el Programa de Formació de la Xarxa Temàtica “Estudi del càncer de mama”, organitzats pel Grup Multidisciplinari per a l’Estudi del Càncer de Mama (GMECM) sota la direcció del doctor Eduard Escrich.

Els seminaris compten amb el patrocini de la Generalitat de Catalunya, el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino, la Fundación Patrimonio Comunal Olivarero, la Interprofesional del Aceite de Oliva Español, la Sociedad Española de Senología y Patología Mamaria, i la Fundación Sandra Ibarra de Solidaridad Frente al Cáncer.

Dins de