Vés al contingut principal

Arriba la primera edició de les xerrades divulgatives «Veus»

15 nov. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

En el marc de la Setmana de la Ciència la UAB organitza «Veus», una jornada de xerrades amb l’objectiu de compartir coneixement generat a la UAB per a un públic global.

Cartell de la jornada veus

Amb l’objectiu de compartir coneixements transformadors i inspiradors generats a la UAB, la Universitat organitza aquest dijous, 16 de novembre, la jornada de xerrades «Veus». Les xerrades tindran lloc a la Sala Teatre de la plaça Cívica, de 15 a 18.30 h.

A l'activitat hi participen membres de la comunitat universitària per exposar les seves ideees i projectes. Les persones conferenciants han estat triades amb especial interès en les propostes que han apostat per la multidisciplinarietat i la inclusió, tant pel que fa als conferenciants com pel que fa al públic a qui es destinen les accions.

Els criteris de selecció s'han centrat en la rellevància de les propostes per acceptar un repte sorgit de la societat al qual s’ha buscat donar resposta, en qualsevol àrea de coneixement, així com en la qualitat de la idea proposada.

Les xerrades s'enregistraran en video i es publicaran a la pàgina i al canal oficial de Youtube de la UAB a partir del proper mes de gener.

Més informació al web

Dins de