Vés al contingut principal

Arriba la Jornada Cultural d’Àsia

09 març 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Aquest dimecres 11 de març, la Plaça Cívica de la UAB acull activitats, música i menjars típics de Xina, Corea i Japó. L’acte pretén endinsar els membres de la comunitat en les tradicions més arrelades de la cultura asiàtica.

foto_cartell_jornades_asia
El proper dimecres 11 de març, la Plaça Cívica s’omplirà de jocs i tradicions de la cultura asiàtica. L’Associació d’Estudiants Xinesos, Ramen Club UAB, Korean Club UAB, el Consell d’Estudiants de la facultat de Traducció i d’Interpretació i la Unitat de Dinamització Comunitària han organitzat activitats diverses dirigides a tothom que passi per la plaça central de la universitat.
Entre elles, s’impartirà un taller de Taekwondo, a càrrec de Rafael Alba, a les 12 h. Hora i mitja més tard, també al mateix lloc, Ramen Club organitza una competició de Juldarigi, un esport tradicional coreà. I a les 16:15 h, abans d’acabar, la Dansa del Drac posarà punt final a la jornada.
També es podrà escoltar música tradicional asiàtica i provar menjars típics de la zona, entre moltes altres activitats. Alhora, tothom que hi passi al llarg del matí podrà escriure el seu desig a l’Arbre dels desitjos.
Per veure totes les activitats previstes, consulta el programa complet al blog d’ElDirectori.

Dins de