Vés al contingut principal

Arrenca la segona edició d'Imagine Express

21 gen. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La competició, que té per objectiu potenciar el talent emprenedor per al sector de les aplicacions mòbils, enguany ha comptat amb el suport de la Universitat Autònoma de Barcelona a través del Programa UAB-Emprèn.
Segona edició del programa Imagine Express
Arriba la segona edició de la competició internacional Imagine Express 2015, una hackató de 4 dies a través d’un viatge en tren entre Barcelona, París i Londres. El concurs, que tindrà lloc del 27 de febrer a l’1 de març, pretén descobrir i potenciar el talent innovador i emprenedor en el sector dels telèfons mòbils.

Durant aquests quatre dies els participants hauran de desenvolupar en equips de tres components una aplicació mòbil adreçada als camps de la salut, aigua, fintech o temàtica lliure. El concurs seleccionarà fins a 36 participants de perfils pluridisciplinars: 12 enginyers informàtics, 12 innovadors i 12 economistes de l’àmbit de l’administració d’empreses. Aquí trobareu les bases segons la modalitat de participant.

La iniciativa, que ha estat impulsada i organitzada per l’Imagine Creativity Center de San Francisco en col·laboració amb la Barcelona Mobile Capital, ha comptat amb la participació de la UAB mitjançant el Programa UAB-Emprèn amb el suport del Consell Social de la UAB.

El termini per inscriure’s a l’Imagine Express 2015 finalitza el proper 16 de febrer. Igualment, els candidats de la UAB que vulguin participar hauran de posar “code:UAB” en el camp “origin of contest” del formulari d’inscripció de la web. Es prega que aviseu de la vostra participació per tal de rebre assessorament de la universitat enviant un correu a uab.empren@uab.cat

Dins de