Vés al contingut principal

Antonio San José inaugura el curs a la Facultat de Ciències de la Comunicació

01 oct. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Facultat de Ciències de la Comunicació inaugurarà el curs acadèmic amb una reflexió sobre el futur de l'ofici periodístic a càrrec d'Antonio San José, actualment director general de Non Stop People. L'acte tindrà lloc a les 12 h, a l'aula magna, i es podrà seguir en directe a UAB Campus Mèdia.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodista Antonio San José inaugurarà el curs 2015-2016 a la Facultat de Ciències de la Comunicació amb la lliçó "El periodisme té futur". L'acte, que tindrà lloc a les 12 h, a l'aula magna, comptarà també amb les intervencions de Núria García, vicerectora d'Estudiants i Cooperació de la UAB, i Josep Maria Català, degà de la Facultat.

San José és llicenciat en ciències de la informació per la Universidad Complutense de Madrid. Ha treballat a TVE, CNN+, Canal+, Antena 3, RNE i la COPE, entre altres mitjans públics i privats. Actualment, és director general de Non Stop People, canal especialitzat en programes dirigits a un públic jove, dins de l'oferta de Movistar TV.

Dins de