Vés al contingut principal

Andrés Martín Asuero parlarà del "mindfulness" per a una ment sana, bella, ètica i feliç

30 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Dins les activitats de la VII Setmana Saludable i Sostenible (4-8 d'abril), es farà una xerrada sobre el Mindfulness, i com aquesta tècnica serveix per a un entrenament per conrear una ment sana, bella, ètica i feliç”, a càrrec del psicòleg Andrés Martín Asuero, el dimarts, 5 d'abril, a les 13 h. a l'Auditori de Lletres.
AndresMartin
Adquirir hàbits per un estil de vida saludable i sostenible és l'eix vertebrador de les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible de la UAB. Les més de 50 activitats organitzades es poden consultar al programa.

El dimarts, 5 d'abril, a les 13.00 hores, a l'Auditori de la Facultat de Lletres, Andrés Martín Asuero, parlarà de “Mindfulness: un entrenament per conrear una ment sana, bella, ètica i feliç” .

Andrés Martín donarà a
conèixer en què consisteix el Mindfulness i els beneficis que pot aportar la seva pràctica a nivell de benestar personal i relacional millorant la capacitat d'atenció, gesitió de l’estrès i l’autoestima.

Llicenciat en Ciències, Màster en Administració d’Empreses i DEA en Psicologia, Andrés Martín Asuero ha desenvolupat la seva carrera en empreses internacionals exercint càrrecs directius. Va formar-se en Reducción del Estrés (MBSR) al Centre Mèdic de la Universitat de Massachussetts, obtenint el grau de professor.

Actualment compagina la consultoria en formació corporativa amb la investigació per a la reducció de l’estrès, per aquesta tasca ha rebut el Premi a la Investigació REIDE. És membre de la Society for Organizational Learning del Instituto de Tecnología de Massachussetts (MIT), Practitioner del Center for Mindfulness de la Universidad de Massachussetts i Careholder del HUB-Madrid. Imparteix conferències i seminaris per empreses, hospitals i universitats sobre Mindfulness, Reducció de l’estrès, lideratge i aprenentatge organitzatiu.

Dins de