Vés al contingut principal

Amparo Huertas, nova directora de l'Institut de la Comunicació

03 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'Institut de la Comunicació de la UAB, centre de referència en estudis sobre comunicació, ha elegit una nova directora mitjançant un procés d'eleccions internes: Amparo Huertas, professora del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat i investigadora vinculada a l'InCom-UAB des del 2007.
Amparo Huertas
Amparo Huertas, professora del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha estat nomenada nova directora de l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB).

La nova directora, vinculada a l'Institut des del 2007, compagina les tasques de docència amb la recerca. És coordinadora del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura i responsable del grup Comunicació, Migració i Ciutadania (tots dos de l'InCom-UAB) i coordinadora de la secció d'Estudis d'Audiències i Recepció de l'Associació Espanyola d'Investigació de la Comunicació. Ha estat també investigadora principal del projecte "Las relaciones sociales de los jóvenes migrantes en internet desde la perspectiva de la interculturalidad", finançat pel Ministeri d'Economia i Competitivitat.

En l'àmbit de gestió, Huertas ha estat vicedegana d'Economia, Serveis i Equipament de la Facultat de Ciències de la Comunicació i directora del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.

Huertas ha estat nomenada directora per a un període de tres anys després d'encapçalar l'única candidatura presentada al procés d'eleccions internes a l'Institut. Substitueix José Luis Terrón, que ha estat director de l'InCom-UAB des de l'any 2009.

Centre de referència

L'InCom-UAB és un centre de recerca interdepartamental, amb projecció interuniversitària, dedicat a l'estudi dels diversos aspectes de la comunicació. Va ser fundat el 1997 sota l'impuls del professor Miquel de Moragas. Els seus objectius principals són la recerca bàsica i aplicada, la formació especialitzada, la difusió, la prestació de serveis avançats en comunicació i la transferència de coneixements. Entre altres tasques, l'Institut el·labora biennalment l'Informe de la Comunicació a Catalunya.

Més informació: http://incom.uab.cat/

Dins de