Vés al contingut principal

Alumnes de secundària fan d'intèrprets per un dia a Traducció i Interpretació

06 març 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La nova edició d’Intèrpret per un dia, una activitat on estudiants d’ESO i batxillerat poden fer d’intèrprets durant unes hores, tindrà lloc a la Facultat de Traducció i d’Interpretació els matins dels dies 11 i el 18 de març.
Cabines d'interpretació de la FTI
Els dies 11 i 18 de març, tindrà lloc, a la Facultat de Traducció i d’Interpretació, l’activitat "Intèrpret per un dia", on estudiants d’ESO i batxillerat d’arreu de Catalunya que estudien francès o alemany podran fer un tast de les tasques d’un intèrpret durant unes hores.

Intèrpret per un dia és una activitat organitzada per la Facultat de Traducció i d’Interpretació en què alumnes de secundària, estudiants de francès i d’alemany, poden visitar la UAB i aprendre com és aquesta professió amb la companyia del professorat i l'alumnat de la facultat. Durant l'activitat, que es desenvolupa al llarg del matí, els alumnes es familiaritzen amb les tres modalitats d'interpretació: xiuxiuejada, consecutiva i simultània. L’objectiu de l’activitat és posar en relleu el valor que té parlar diferents llengües, conèixer els secrets de la interpretació i animar els i les joves a seguir estudiant francès i/o alemany.

Dins de