Vés al contingut principal

Albert Mestre comparteix la seva experiència com a co-fundador i CEO d'Intemic en una 'UAB Session' virtual

01 març 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Graduat en Enginyeria Química a la UAB i membre del programa UAB-Emprèn, Mestre lidera un projecte empresarial que combina enginyeria química, intel·ligència artificial i sostenibilitat. Compartirà la seva experiència en una trobada virtual amb estudiants i alumni el 14 de març, a les 13.00 h, a través de Microsoft Teams. Inscripcions gratuïtes ja obertes.

Albert Mestre, emprenedor de la UAB

Una oportunitat d'aprendre de l'experiència emprenedora d'Albert Mestre

Albert Mestre, graduat en Enginyeria Química a la UAB el 2020, serà el protagonista de la propera UAB Session. Organitzades pel programa UAB-Emprèn, les UAB Session són accions formatives exclusives i gratuïtes per a estudiants i alumni de l’Autònoma que permeten conèixer de primera mà experiències emprenedores i ampliar coneixements i competències en l’àmbit de la generació d’idees i l’emprenedoria.

Com a enginyer químic, Mestre ha treballat en diverses empreses del sector, però ha abandonat el treball per compte aliè per dedicar-se a temps complet al seu propi projecte empresarial. Al 2018, mentre cursava el grau, es va unir al programa UAB-Emprèn per desenvolupar una idea que integrava els seus coneixements d’enginyeria química i d’intel·ligència artificial; aquell projecte embrionari, Chemical Twins, ha derivat en una startup, Intemic, de la qual és co-fundador i CEO. Intemic ofereix un programari basat en IA que ajuda els enginyers químics a dissenyar processos de producció a escala comercial d'una manera més intel·ligent i sostenible.

Per tal de promoure l’esperit emprenedor i la generació d’idees, Mestre narrarà la seva experiència com a emprenedor i explicarà la transició de Chemical Twins a Intemic, com ha configurat l’equip de persones, de quins mitjans disposa i com s’ha aproximat als diferents fons d’inversió.

Inscripció gratuïta

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible