Vés al contingut principal

Activitats d'orientació professional per fer el primer pas cap al món laboral

23 set. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'alumnat de Biociències i de Ciències podrà participar, a partir del proper 25 de setembre, en una sèrie de sessions per millorar el CV, preparar entrevistes de feina o descobrir sortides professionals. Inscripcions gratuïtes a través de l'aplicació NEXUS.
ponencia
Les Facultats de Biociències i de Ciències acolliran, a partir del 25 de setembre, un seguit d'activitats destinades a orientar els primers passos de l'alumnat cap al món laboral. La millora del currículum vitae i la simulació d'entrevistes de feina són dues de les sessions que s'han organitzat amb el suport del Servei d'Ocupabilitat de la UAB, i que podeu consultar en aquest enllaç.

Les sessions tindran lloc els dies 25, 26 i 30 de setembre, de 15.00 a 17.00 h, a la Sala de Graus de la Facultat Biociències.

La darrera de les activitats acollirà dues ponències a càrrec de membres del Servei d'Ocupabilitat de la UAB i del Col·legi de Biòlegs de Catalunya. L'equip del Servei informarà sobre els recursos de què disposa la Universitat per impulsar l'ocupabilitat de les seves persones estudiants i titulades (amb èmfasi en les pràctiques extracurriculars), mentre que els representants del Col·legi tractaran les sortides professionals en Biociències i els avantatges de col·legiar-se.

Inscripcions gratuïtes a l'aplicació NEXUS (les persones que encara no en siguin usuàries, poden inscriure's després de fer una Alta parcial a l'aplicació).

Dins de