Vés al contingut principal

Acte de cloenda de la 25ª edició del Programa Universitat-Empresa

08 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La vint-i-cinquena edició del Programa Universitat-Empresa clou amb l’atorgament de mencions als alumnes el proper 15 de juliol, una cerimònia que tindrà lloc a la Torre AGBAR de Barcelona i que apadrinarà l'empresari Eloi Planes, amb la conferència “La internacionalització amb èxit”.
Torre Agbar
Foto: Torre Agbar
El proper dimecres, 15 de juliol, tindrà lloc el lliurament de mencions als alumnes de la vint-i-cinquena edició del Programa Universitat-Empresa. L'acte començarà a les set de la tarda a l'auditori de la Torre AGBAR (Av. Diagonal, 211. Barcelona). La cloenda del curs comptarà amb la conferència del conseller delegat de Fluidra, Eloi Planes, titulada "La internacionalització amb èxit".

Intervindran a l'acte, a més, el rector de la UAB, Ferran Sancho; el degà de la Facultat d'Economia i Empresa, Jordi Massó; el director del Programa, Carlos Guallarte; el president del jurat que atorga els premis, Antoni Serra-Ramoneda; i el president de la Fundació Empresa i Ciència i president també de Nestlé España S.A., Francisco Castañer.

El programa PUE

El Programa Universitat-Empresa (PUE) és un programa de cooperació educativa que incorpora pràctiques externes supervisades per un tutor en empreses i institucions per als estudiants dels graus d'Administració i Direcció d’Empreses i d'Economia en el tercer i quart curs.

PUE proporciona a l'estudiant la possibilitat d'aplicar els coneixements rebuts a la Universitat i facilita la seva incorporació al món professional amb un mínim d'experiència.

L'empresa participant en el programa acull estudiants prèviament seleccionats segons el seu expedient acadèmic i amb el perfil adequat per a realitzar la tasca prevista en el pla de formació, sense que això impliqui una relació laboral.

Dins de