Vés al contingut principal

Acadèmics analitzen la responsabilitat penal i política dels partits

11 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Professors de dret penal, de ciència política i de dret constitucional participaran, el proper 20 de novembre, al seminari "La responsabilitat penal i política dels partits: qüestions fonamentals", que està relacionat amb un projecte de recerca i tindrà lloc a la sala de juntes de la Facultat de Dret.
Facultat de Dret
El proper 20 de novembre, la Facultat de Dret acollirà el seminari "La responsabilitat penal i política dels partits: qüestions fonamentals", en què participaran acadèmics de l'àmbit del dret i de la ciència política. L'acte tindrà lloc a les 9,30 h, a la sala de juntes.

Hi intervindran Roberto L. Blanco, catedràtic de dret constitucional de la Universidade de Santiago de Compostela; Manuel Maroto, professor de dret penal de la Universidad de Castilla-La Mancha; i Juan Rodríguez, professor de ciència política de la Universitat de València.

Aquesta trobada està organitzada en el marc del projecte DER2014-52890-R, sobre "Responsabilitat penal i política dels partits", on participen professors de dret penal, ciència política i dret constitucional. Dirigeixen la recerca Mercedes García Aran i Joan Botella, catedràtics tots dos del Departament de Ciència Política i de Dret Públic de la UAB. El seminari servirà per debatre qüestions generals al voltant de l'objecte d'aquest projecte de recerca des de les perspectives de les tres disciplines implicades.

Per assistir-hi, cal notificar l'assistència escrivint a l'adreça mariajesus.guardiola@uab.cat.

Dins de