Vés al contingut principal

Acaba l'últim tàndem del curs 2020-2021

13 maig 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El pròxim 19 de maig tindrà lloc la darrera activitat del tàndem en línia del curs 2020 – 2021. Des de l'any passat, les trobades entre alumnes locals i internacionals es van adaptar a la situació actual. Els vincles s'han mantingut fins ara a través de les pantalles per a seguir practicant idiomes i conèixer noves cultures.

Ultima activitat Tandem

Finalitza el curs acadèmic i per tant es posa punt final a les activitats del Tàndem. El dimecres 19 de maig de 15 h a 16 h tindrà lloc l'última trobada del Tàndem en línia. Durant la jornada, alumnes internacionals i locals tindran l'oportunitat de socialitzar amb nous estudiants, practicar idiomes i conèixer noves cultures com ho han fet durant tot el curs acadèmic.

Per a aquesta darrera reunió s'ha preparat un torneig de tabú. L'activitat, que seguirà l'horari estipulat, està oberta a tots els estudiants. Enguany, però, no es podrà dur a terme el tradicional dinar internacional a la gespa de la Plaça Cívica, ja que la trobada serà virtual. Els participants només hauran de realitzar una inscripció prèvia a través del següent enllaç.

Al llarg del curs les trobades s'han realitzat els dimecres de 15 h a 16 h i els divendres de 12 h a 13 h a través de la plataforma Microsoft Teams. A més del tàndem en línia, que reuneix a estudiants de diferents nacionalitats, també s'han creat parelles lingüístiques durant l'any. Quant a aquesta última activitat, es tractava de posar en contacte a dues persones que tenien dues llengües en comú: la que parlaven i la que volien practicar. Des de la Unitat de Dinamització Comunitària s'han creat les parelles, però després han estat aquestes qui han tingut total llibertat per a decidir quan, com i on practicarien els idiomes. Tot i que el curs acadèmic està arribant a la seva fi encara es pot optar per conèixer a una persona amb qui practicar un idioma. Tenir una parella lingüística era i és totalment compatible amb l'assistència al Tàndem grupal. De fet, les parelles podran participar conjuntament a la darrera reunió que tindrà lloc dimecres amb la resta de gent.

Malgrat les adversitats d'aquest 2021, s'han inscrit un total de 25 persones a les sessions Tàndem. Durant les activitats s'ha parlat en castellà, català, anglès francès i alemany. També s'han creat més de 30 parelles lingüístiques per a practicar les llengües anteriorment esmentades així com rus, xinès, japonès, coreà i italià.

Per ara es desconeix si es mantindrà la virtualitat del Tàndem durant el curs 2021 – 2022. Tota la informació es publicarà a l’apartat de participació del web de la UAB.

Dins de