Vés al contingut principal

A punt el lliurament dels premis TFG d'Aprenentatge Servei i els de desenvolupament sostenible

28 març 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Ja es coneixen els i les guanyadores de la 1a edició dels Premis TFG amb metodologia d’Aprenentatge Servei (ApS) i els de la 5a edició dels Premis TFG sobre desenvolupament sostenible i justícia global. L’entrega dels Premis ApS es farà el 4 de maig, en el marc de la III Jornada ApS de la UAB mentre que els de Justícia Global s’entregaran el 26 de maig, en un acte presencial a la Sala d’Actes que comparteixen les Facultats de Ciències Polítiques i Sociologia i d’Economia i Empresa.

Premis TFG - acte 2019

Premi TFG amb metodologia ApS

Després que en l’edició anterior es creés la Menció ApS per tal de premiar els TFG realitzats amb aquesta metodologia, aquest curs els premis ApS tenen entitat pròpia. Els TFG amb ApS parteixen de necessitats socials o ambientals detectades en l’entorn i es fan en col·laboració amb entitats o centres públics externs a la UAB per tal d’intentar resoldre aquesta necessitat.

En aquesta edició s’han presentat 11 candidatures i s’han atorgat 8 premis als millors TFG de cada grau. A més, s’han seleccionat treballs pels millors TFG de cada àmbit de coneixement, els quals tenen una remuneració de 250€ cada un, i que no es coneixeran fins al mateix dia de l’acte d’entrega dels premis que tindrà lloc el dia 4 de maig, a les facultats de Ciències i de Biociències, en el marc de la III Jornada ApS de la UAB (cal inscripció prèvia).

Els i les guanyadores dels premis de cada grau disposaran d’un minut per fer un discurs responent a la pregunta Com ha enriquit la meva mirada professional el fet d’haver fet un TFG amb ApS?”. A més, obtindran un diploma i un petit obsequi de la Fundació Autònoma Solidària, qui gestiona l’Oficina ApS de la UAB amb el suport de la UAB i l’Ajuntament de Barcelona.

La comissió avaluadora dels Premis TFG amb ApS ha estat formada per la vicerectora d’Estudis i Innovació Docent, l’Oficina ApS i professorat vinculat a l’ApS de diferents facultats.

Les persones premiades en aquesta edició són: Marc Rams i Rios de la facultat de Biociències; Sara Jiménez Diéguez i Judith Pardo Muñoz de la facultat de Ciències de l’Educació; Noelia Sánchez Alonso de la facultat de Dret,  Laura Gabriel López de la facultat d’Economia i Empresa; Maria Mayolas Danis de la facultat de Medicina; Laura Ávila Dionisio i Adriana Subirana Porras de la facultat de Psicologia; i Andrea Ramirez Ramirez de la facultat de Veterinària.

Premi TFG sobre desenvolupament sostenible i justícia global

Aquest premi, que convoca la Fundació Autònoma Solidària per 5è any consecutiu, té l’objectiu de promoure l’interès per la recerca entorn del desenvolupament sostenible i la justícia global en el marc dels Treballs de Fi de Grau i estan oberts a tots els estudis de la universitat amb un màxim d’un premi per grau.

Per a aquesta 5a edició es van presentar 83 candidatures i s’han atorgat fins a 40 premis a millor TFG dels diferents graus, essent l’edició en què més treballs han estat premiats. Addicionalment, de la totalitat dels premis atorgats, se n’han seleccionat 4 pels millors TFG de cada un dels 4 àmbits de coneixement de la UAB. Aquests últims, els quals tenen una remuneració de 250€ cada un, no es coneixeran fins el mateix dia de l’acte d’entrega dels premis, que aquest any tindrà lloc el dia 26 de maig a les 12h a la Sala d’Actes que comparteixen les facultats de Ciències Polítiques i Sociologia i d’Economia i Empresa.

Els i les guanyadores dels premis de cada grau disposaran d’un minut per fer un discurs responent a la pregunta “Com contribueix el meu TFG al desenvolupament sostenible i/o a la justícia global?”. A més, obtindran un diploma i un petit obsequi de la Fundació Autònoma Solidària, qui organitza els premis amb el suport de la UAB i l’Ajuntament de Barcelona.

La comissió avaluadora d’aquests premis ha estat formada per la Secretària General de la UAB, el director de la Fundació Autònoma Solidària, professorat col·laborador dels 4 àmbits de coneixement i personal tècnic de la FAS.

Les persones premiades d’aquest any són: Judith Ceballos Escudero i Rubén Reyes Andrades de l’Escola d’Enginyeria; Eva Marco Escuder, Galdric Mossoll Clos, Nerea Ochoa de Eribe Casado, Teresa Porta Fitó i Raul Ruiz García de la Facultat de Biociències; Yaiza Álvarez Cerrato, Xavier Hidalgo Lorente, Joan Marcé Jo, Abril Martín Riembau, Sergio Crespo Avila, Jorge Fernández Fernández, Matias Pons Andreu, Miriam Sánchez de Paco, Esther Amores Gago, Houssam El Mrabet Haje, Joseba Miren Ormaetxea Orobengoa i Anna Roig Pratdepadua de la facultat de Ciències; Elena Albert Pombo, Marina Marín Solé i Aina Senyé Segú de la facultat de Ciències de la Comunicació;  Alba de la Rosa Rodado, Ester Serra Tort i Idoia Sola de la facultat de Ciències de l’Educació; Arnau Domènech Pellicer, Clara Cornudella i Giral, Montserrat Salvadó Gavaldà i Neus Navarro Rodríguez de la facultat de Ciències Polítiques i Sociologia; Genís Rodriguez Ramirez, Matilde Xavier i Magali Botella Martínez de la facultat de Dret; Jana Font Martínez, Jordi Balsells Vives i Marta Amarillo Garrido de la facultat d’Economia i Empresa; Nahia Ruiz Abaurreadel, Sara Carrera Arroyo, Sandra Páez Gil, Adrià Riu i Blasco, Clara Fuentes Navarrete i Ester Estanyol Barnes de la facultat de Filosofia i Lletres; Glòria Cabrera Borotau de la facultat de Medicina; Lidia Miranda Iglesias de la facultat de Psicologia; Mireia Martín Porras de la facultat de Traducció i Interpretació; i Laia Fonalleras i Nadal i Eloi Esparraguera de la facultat de Veterinària.

-Resolució 5a edició Premis TFG en desenvolupament sostenible i justícia global

-Resolució 1a edició Premis TFG en ApS