Vés al contingut principal

​Dos estudiants de la UAB són candidats al "Premio SEIC a estudiantes de criminologia"

25 maig 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Ana Páezhi presentarà "Conducción infractora en la población universitaria: ¿una cuestión de género?" i Héctor Sánchez presentarà "Análisis ecológico de la delincuencia en la ciudad de Barcelona" al Congrés Espanyol de Criminologia que tindrà lloc del 27 al 29 de juny, a Oviedo.
Facultat de Dret
Dos estudiants de la UAB són candidats al Premi SEIC per a estudiants de criminologia que se celebrarà entre els dies 27 i 29 de juny a Oviedo, en el marc del XII Congrés Espanyol de Criminologia.

Des del congrés s'ha dedicat una de les taules del programa a reunir les contribucions seleccionades per optar a aquest premi, i dues de les ponències que s'hi presentaran són de dos graduats en criminologia del curs 2016-2017 de la UAB que hi participen amb el seu treball de fi de grau.

Ana Páezhi presentarà "Conducción infractora en la población universitaria: ¿una cuestión de género?" i Héctor Sánchez presentarà "Análisis ecológico de la delincuencia en la ciudad de Barcelona". El premi té com a objectius incentivar i promocionar la recerca en l'àmbit criminològic a entre els estudiants de grau, i reconèixer el treball realitzat pels estudiants de graus de criminologia de les universitats espanyoles.

Dins de