Sala de premsa Premsa i mitjans

Webinar: el Doctorat Industrial també per Humanitats i per Ciències Socials i Jurídiques

Webinar Doctorats Industrials

Dijous 3 de juny a les 10.00 hores hi ha un webinar on es parlarà sobre el potencial dels doctorats industrials, ara també, pels àmbits de les humanitats i de les ciències socials i jurídiques. No te'l pots perdre!

28/05/2021

No et perdis el 3 de juny el webinar informatiu sobre el potencial del Doctorat Industrial per les àrees de coneixement vinculades als àmbits de les Humanitats i de les Ciències Socials i Jurídiques. Inscriu-t'hi!

Ets estudiant de màster o de doctorat de l'àmbit de les humanitats o de les ciències socials i jurídiques? El 3 de juny, a les 10:00 hores, es portarà terme un webinar que tractarà sobre el potencial del Doctorat Industrial, ara també per l'àmbit de les humanitats i de les ciències socials i jurídiques

El webinar està organitzat des del programa de Doctorat Industrial de la Generalitat i hi participaran:

• Armand Sánchez, vicerector de Recerca i Transferència de la UAB, presentarà l'acte.
  • Inma Ponte, directora de l' Escola de Doctorat de la UAB, actuarà com a moderadora.
  • Albert Sangrà, director del Pla de Doctorats Industrials, explicarà el Pla de Doctorats Industrials dins el marc de les Ciències Socials.
  • Ainhoa Gaudes, cap de Projectes del Pla de Doctorats Industrials), explicarà els requisits i procediments per dur a terme un projecte de Doctorat Industrial.
  • Andrea Jover, doctoranda DI en Sociologia al Consell Comarcal del Vallès Occidental, explicarà la seva experiència com a cas d'èxit del pla de Doctorats Industrials.

A la xerrada s'explicaran els requisits i terminis per poder participar-hi i es donaran a conèixer diferents casos d'èxit de projectes d'aquests àmbits. La inscripció és oberta
T'ho perdràs?

Més informació: