Sol·licituds per convocatòries de recerca
Sol·licitud de participació en la Convocatòria TALENT 2024
DESCRIPCIÓ
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) vol continuar impulsant la captació i la retenció de talent investigador per potenciar les activitats de recerca en el conjunt dels àmbits de coneixement propis de la UAB.
Atesa la gran dificultat actual per afavorir l’accés de personal investigador a llocs de treball estables, derivada dels límits imposats pel compliment de la taxa de reposició, la UAB va decidir obrir unes convocatòries per a la captació i la retenció de talent investigador el 2017, el 2018, el 2021 i el 2023, mitjançant la contractació temporal però amb la voluntat que aquests contractes esdevinguin indefinits quan el context ho permeti.
L’objecte d’aquesta convocatòria és convocar tres ajuts per a la contractació, en règim de cofinançament, de personal investigador doctor (investigador distingit i/o ordinari) amb trajectòria investigadora acreditada.
Poden ser beneficiàries dels ajuts que són objecte d’aquesta convocatòria les persones sol·licitants que acreditin una trajectòria científica contrastada d’un mínim de cinc anys, que inclogui una estada postdoctoral en altres universitats o centres de recerca per un període mínim de dos anys i la data d’obtenció del títol de doctor sigui igual o posterior al 2004.
Per a més informació, podeu consultar la Convocatòria.
La sol·licitud l'ha de presentar la persona interessada.
El termini de presentació de sol·licituds comença el 02/09/2024 i acaba el 14/10/2024
SOL·LICITUD
Primer. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud (és requisit obligatori que feu la inscripció a través de la plataforma de Becas Santander)
Un cop omplert, guardeu el formulari com a PDF, descarregueu-lo i signeu-lo electrònicament. Podeu consultar els certificats digitals reconeguts a la UAB a la web de la seu electrònica
Segon. A més de la sol·licitud, heu d'aportar, tal com especifica la Convocatòria, els següents documents:
- Currículum
- Publicacions acceptades
- Informes valoratius
- Pla de recursos
- Línies de recerca per desenvolupar i objectius per als propers tres anys
- Document d’acceptació del Departament/Institut/Centre
Tercer. Aquests documents (la sol·licitud i la documentació requerida) cal que els presenteu al Registre Telemàtic de la UAB
RESOLUCIÓ
Seguint les indicacions de la Convocatòria, la vostra sol·licitud serà valorada per la Comissió de Recerca, Transferència i Innovació de la Universitat Autònoma de Barcelona i se us informarà de la seva resolució.
RESPONSABLE I CONTACTE
Unitat de Gestió de Recursos (Àrea de Gestió de la Recerca)
Telèfon 93 581 2382 / 8491
Correu electrònic: recerca.respon@uab.cat