Adscripcions o Desadscripcions de l'activitat de recerca a Instituts i CER de la UAB
En aquesta pàgina podeu trobar els tràmits de recerca, relacionats amb la temàtica sel·leccionada, que podeu fer on-line.
Per cada tràmit trobareu l'explicació del procediment que cal seguir, així com les dades de contacte per si teniu qualsevol dubte.
DESCRIPCIÓ
Sol·licitud d'adscripció (alta) a un Centre de Recerca o Institut de la UAB, de personal docent i investigador de la UAB.
Podeu consultar la Normativa d’adscripció a un Institut/CER.
La sol·licitud l'ha de presentar la persona interessada.
SOL·LICITUD
Primer. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud d'adscripció
Un cop l'envieu (botó ENVIAR), us apareixerà l'opció de DESCARREGA COM A PDF, descarregueu-lo i signeu-lo electrònicament. Podeu consultar els certificats digitals reconeguts a la UAB a la web de la seu electrònica
Segon. A més de la sol·licitud, heu d'aportar, degudament complimentats, passats a PDF i signats electrònicament, els següents informes:
Informe del director de departament sobre l’adscripció de personal acadèmic a un institut/CER
Informe de l’Institut/CER d’acollida sobre l’adscripció de personal acadèmic a l’institut/CER.
Tercer. Aquests tres documents (la sol·licitud i els dos informes) cal que els presenteu al Registre Telemàtic de la UAB
RESOLUCIÓ
La vostra sol·licitud serà valorada en Comissió d'Investigació i se us informarà de la seva resolució.
RESPONSABLE I CONTACTE
Unitat de Gestió de Recursos (Àrea de Gestió de la Recerca)
Telèfon: 93 581 3738
Correu electrònic: agr.gestio.recursos@uab.cat
DESCRIPCIÓ
Sol·licitud de modificació del percentatge d'adscripció a un Centre de Recerca o Institut de la UAB, de personal docent i investigador de la UAB.
Podeu consultar la Normativa d’adscripció a un Institut/CER.
La sol·licitud l'ha de presentar la persona interessada.
SOL·LICITUD
Primer. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud de modificació
Un cop l'envieu (botó ENVIAR), us apareixerà l'opció de DESCARREGA COM A PDF, descarregueu-lo i signeu-lo electrònicament. Podeu consultar els certificats digitals reconeguts a la UAB a la web de la seu electrònica
Segon. A més de la sol·licitud, heu d'aportar, degudament complimentats, passats a PDF i signats electrònicament, els següents informes:
Informe del director de departament sobre l’adscripció de personal acadèmic a un institut/CER
Informe de l’Institut/CER d’acollida sobre l’adscripció de personal acadèmic a l’institut/CER.
Tercer. Aquests tres documents (la sol·licitud i els dos informes) cal que els presenteu al Registre Telemàtic de la UAB
RESOLUCIÓ
La vostra sol·licitud serà valorada en Comissió d'Investigació i se us informarà de la seva resolució.
RESPONSABLE I CONTACTE
Unitat de Gestió de Recursos (Àrea de Gestió de la Recerca)
Telèfon: 93 581 3738
Correu electrònic: agr.gestio.recursos@uab.cat
DESCRIPCIÓ
Sol·licitud de desadscripció d'un Centre de Recerca o Institut de la UAB, de personal docent i investigador de la UAB.
Podeu consultar la Normativa de desadscripció a un Institut/CER.
La sol·licitud la pot presentar la persona interessada (personal docent i investigador), la direcció del departament, de l'Institut universitari d'investigació o del centre de recerca.
SOL·LICITUD
Primer. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud de baixa
Un cop l'envieu (botó ENVIAR), us apareixerà l'opció de DESCARREGA COM A PDF, descarregueu-lo i signeu-lo electrònicament. Podeu consultar els certificats digitals reconeguts a la UAB a la web de la seu electrònica
Segon. Cal que presenteu aquesta sol·licitud al Registre Telemàtic de la UAB
RESOLUCIÓ
La vostra sol·licitud serà valorada en Comissió d'Investigació i se us informarà de la seva resolució.
RESPONSABLE I CONTACTE
Unitat de Gestió de Recursos (Àrea de Gestió de la Recerca)
Telèfon: 93 581 3738
Correu electrònic: agr.gestio.recursos@uab.cat