Go to main content

Carlota Llacuna wins the CaixaBank and Microsoft Ibérica "Wonnow Award"

14 Dec 2022
Share via WhatsApp Share via e-mail

Carlota Llacuna, graduate in Nanoscience and Nanotechnology from the UAB, was awarded the Wonnow Award from CaixaBank and Microsoft Ibérica, an award which includes a cash prize of 10,000 euors and a grant to work at CaixaBank. Llacuna received the prize thanks to her scientific and technical profile, and her academic, professional, personal and social excellence.

Premis Wonnow 2022

Els premis Wonnow són una iniciativa que aposta pel talent i pretén impulsar la diversitat i la presència de dones en l'àmbit de la tecnologia i les ciències des de l'inici de la seva carrera professional. Les alumnes matriculades a l'últim curs d'estudis de les àrees de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques de les 84 universitats espanyoles poden presentar la seva candidatura per a optar-hi.

El lliurament del premi va tenir lloc a l'edifici All in One de CaixaBank a Madrid el 12 de desembre. En total han estat premiades deu estudiants que signaran un contracte de sis mesos en format de pràctiques amb possibilitat d'incorporació a l'empresa en finalitzar aquest termini. A més, també es beneficiaran d'un programa de mentoria impartit per Microsoft, que oferirà assessorament sobre aspectes relacionats amb el desenvolupament de la seva carrera professional a la indústria tecnològica.

Amb aquest programa, CaixaBank i Microsoft impulsen la diversitat en un sector clau, guardonant l'excel·lència de dones estudiants de les carreres STEM (science, technology, engineering, mathematics). Es tracta d'un projecte transversal que pretén valorar l'esforç i el compromís de dones que aposten per aquestes carreres.

The UAB, with Sustainable Development Goals

• Quality education